קידום בגוגל לאתר

קידום בגוגל לאתר של העסק יכול להרים את העסק בתוצאות החיפוש של גוגל וכתוצאה מזה יגיע עוד לקוחות חדשים.

נוסף לזה קידום בגוגל יכול להתבצע על ידי יצירת קמפיין של מודעות בתשלום או על ידי קידום האתר בתוצאות האורגניות בגוגל.

אפשר גם לבצע את 2 הקידומים במקביל.

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן זה אומר יצירה של מודעות שמופיעות למעלה בחיפוש. הקלקה על כל מודעה מורידה כסף מהמפרסם. גולשים שלוחצים על המודעות יכולים להפוך ללקוחות.

בשיטה זאת יש מנהל קמפיין שבונה את הקמפיין ומחליט על איזה מודעות יהיו בו ועל איזה ביטויים הם ירוצו.

תוך כדי ריצה הוא משפר את הקמפיין.

היתרונות בביצוע קידום ממומן הוא המהירות שזה אפשר ליצור את הקמפיין, האפשרות למקד אותו לפי שעות, לפי מיום גאוגרפי, לפי שעות ועוד וגם הגמישות לבצע בו שינויים.

החסרון העיקרי הוא שעל כל הקלקה יורד תשלום.והעלות של ביצוע קמפיין כזה היא יחסית יקרה לעומת קידום אורגני בגוגל. אם מגיעים למטרה שבה הקמפיין מכניס יותר ממה שהוא מוציא אז הוא משתלם.

התשלום של המפרסם הולך לגוגל ועוד 15% או מחיר אחר שסוכם למנהל הקמפיין.

קידום אורגני בגוגל

בקידום כזה מביאים את האתר למעלה בתוצאות האורגניות של גוגל. רוב הגולשים נכנסים לתוצאות האורגניות ולכן אם האתר שם הוא יקבל הרבה פניות משם.

כדי שאתר יגיע למעלה בחיפוש האורגני בגוגל הוא צריך:

  • תוכן איכותי שמבוסס על מחקר מילים וביטויים. המחקר יתבצע בין בעלי האתר למי שמקדם את האתר. בהתאם לזה צריך להפיק תוכן שכולל במיוחד מאמרים שיש בהם את המילים והביטויים שעלו במחקר
  • הכנסת כותרות ותיאורים לגוגל לכל הדפים באתר ולתמונות בהתאם למחקר המילים שבוצע ובהתאם לנושא של הדפים
  • יצירת קישורים פנימים באתר בין מאמרים לדפים מרכזיים על מנת לחזק את האתר
  • יצירת קישורים לאתר מתוך אתרים אחרים ורשתות חברתיות על מנת לחזק את האתר

שיתוף פעול טוב בין בעלי האתר לבין מומחה קידום אתרים יביא את האתר למעלה במעלה החיפוש של גוגל.

החסרון העקרי של הקידום האורגני הוא שלוקח לו הרבה זמן להתקדם עד שרואים תוצאות.

היתרון העיקרי הוא שמשלמים רק סכום חודשי קבוע למי שמקדם את האתר ואין הגבלה על מספר ההקלקות מהאתר.

הקידום בגוגל טוב במיוחד לעסקים שמחפשים את השירות שלהם כמו למשל: